cottoncandylife

Alla inlägg under december 2014

Av Natasha Lazarevic - 30 december 2014 19:59

Hej detta är mitt första inlägg och då tänkte jag skriva lite om mig själv.


Som sagt heter jag Natasha Lazarevic och är en tjej på 13 vintrar. Mina intressen är gymnastik, fotboll och för det mesta att fixa och redigera videos på VideoFyMe. På VideoFyMe så kan ni hitta mig om ni söker på @Nattaz jag hade rätt så tur med namnet för jag var den första som valde det och det är väldigt lätt att komma ihåg. Mina mål på VideoFyMe är att få 2k. Jag har än så länge 1,6k.


Varför heter jag cottoncandylife?


Jo, för att jag är helt besatt i sockervadd. Jag kan helt enkelt inte leva utan det. Jag tycker även att det är ett väldigt gulligt namn.

Av Natasha Lazarevic - 30 december 2014 19:59

Hej detta är mitt första inlägg och då tänkte jag skriva lite om mig själv.


Som sagt heter jag Natasha Lazarevic och är en tjej på 13 vintrar. Mina intressen är gymnastik, fotboll och för det mesta att fixa och redigera videos på VideoFyMe. På VideoFyMe så kan ni hitta mig om ni söker på @Nattaz jag hade rätt så tur med namnet för jag var den första som valde det och det är väldigt lätt att komma ihåg. Mina mål på VideoFyMe är att få 2k. Jag har än så länge 1,6k.


Varför heter jag cottoncandylife?


Jo, för att jag är helt besatt i sockervadd. Jag kan helt enkelt inte leva utan det. Jag tycker även att det är ett väldigt gulligt namn.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Natasha och är en modell från Stockholm. Jag gillar att snacka om mina vardagar, smink, mode. You are my inspiration! Hoppas du gillar min BLOGG❤

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards